Liečby

Muskuloskeletálny Systém

Liečba Chorôb Pohybového Aparátu

VÝSLEDKY DOSIAHNEME JEDINE INDIVIDUÁLNYM PRÍSTUPOM

Ľudský pohybový aparát tvoria kosti kostry, väzy, svaly a chrupavky. Jeho hlavné funkcie sú: pohybové, krvotvorné, ochranné, metabolické. Choroby pohybového aparátu sa konvenčne delia na choroby kĺbov a choroby chrbtice. Takéto patológie môžu byť vrodené aj získané.

Príznaky porúch v systéme pohybového aparátu sú bolesti svalov, chrbtice, kĺbov, obmedzenie pohyblivosti, úbytok svalovej hmoty.

Dôvody Týchto Porúch:

• zvýšená fyzická aktivita
  • trauma
  • málo aktívneho pohybu
  • autoimunitné zmeny
  • metabolické poruchy
  • komplikácie po infekčných chorobách
  • degeneratívne-dystrofické patológie (osteochondróza, spondyloartróza, artróza)
  • zápalové procesy

Diagnostika Porúch Pohybového Aparátu

Diagnostika porúch pohybového aparátu zahŕňa rozhovory a vyšetrenia pacienta, hodnotenie neurologického stavu, prístrojové (röntgenové, MRI) a laboratórne vyšetrenia (napríklad pri ochoreniach kĺbov). Ultrazvuk sa používa na štúdium krčnej a bedrovej chrbtice, hodnotenie stavu väzov, svalov, kĺbov a šliach.

Liečba chorôb chrbta a kĺbov je jedným z hlavných smerov kliniky CALENDULA. Vyvíjame komplexnú liečbu týchto chorôb, ktorá umožňuje ovplyvňovať príznaky, ich základné príčiny, brániť vývoju, dosiahnuť dlhodobú remisiu, podporovať regeneráciu kostí a kĺbových tkanív a vyhnúť sa chirurgickým zákrokom. Každý prípad je individuálny a vyžaduje si osobitný prístup.

Liečba Syndómov Pohybového Aparátu

NIE LIEČIť, VYLIEČIŤ!

Komplexný prístup k liečbe chorôb pohybového aparátu, vrátane očisty tela, masáží, špeciálnej výživy, terapeutických cvičení a liekov, ako aj bylinnej medicíny (špeciálne vyrobené prípravky, ktoré vyživujú kostné a svalové tkanivo a podporujú regeneráciu buniek) a obklady.

Čistenie – procedúry Panchakarma – umožňujú ovplyvňovať metabolické príčiny porúch pohybového aparátu, eliminovať opuchy a infekcie, ktoré spôsobujú zápalové procesy v kĺboch ​​a svaloch.

Integrovaný prístup predpokladá individuálny výber masáží a bylinných liekov na ich vykonávanie, súbor cvičení a ásan, špeciálne zloženie obkladov a bylinných prípravkov.

klinika@calendulaclinic.sk

Vítame vaše otázky

Rezervácia a konzultácia

Kende u. 2

8600 Siófok, Maďarsko

CALENDULE vládne rodinná atmosféra, režim pre zdravý životný štýl, nové vedomosti, plnohodnotná budúcnosť bez chorôb. Sme pripravení vám pomôcť!

Nie liečiť, ale vyliečiť!